Kesihatan tak menentu


Assalamualaikum .




Letih , lemah , berdebar , sakit kepala - pakej lengkap untuk aku hari ni . Tak tahu kenapa . badan seram sejuk je . Dalam dua tiga hari ni kesihatan aku tak seperti biasa la . kdg2 oke , pastu tetiba jadi letih . Memang tak senormal biasa :( kenapa ye .
Klinik ? erm dah malas dah nak pg . Ubat sama je dia bagi . 
Dah banyak stok ubat kat rumah . Tgk skali dah macam kedai ubat dah .

Hari Ahad lepas sepatutnya aku ada appoitment dgn doc , nak kena ambik 
darah untuk pemeriksaan kesihatan . Tapi tak pegi :(  tgk lah kot2 blh ambik tarikh baru .

Sekarang ni rasa macam nak demam pulak . adehh . tak suka . ehh ye la sape 
suke demam ye dak :p 
Untuk kamu yang sudi baca entry ni , Jaga kesihatan leklok oke . kalau tak sihat cepat2 ambik ubat yang sepatutnya :)

Jaga diri , Hiasi Peribadi :)


psst - Dah dua hari mimpi hantu :(




15 comments

  1. sekarang ni memang musim demam fiza..jaga kesihatan elok-elok..ambil vitamin secukupnya. Sis pun tengah mood biul-biul dah dengan hidung tersumbat suara sengau dan seram sejuk nk demam..huhuhu

    ReplyDelete
  2. cepat2lah jumpa doktor..jgn biarkan sakit mlarat2... bahaya tau..baik kita cegah sebelum terlambat..walaupun ianya cuma demam biasa..

    nak sihat kan...?lepas ni jumpa doktor ye..

    ReplyDelete
  3. tp orang kata. ubatan ubatan skrg akan memberi efek dlm jangka masa yg panjang. acane? hehehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul , sis pun penah baca satu artikel pasal ni . tu yg kalau sakit kepala ke apa jgn ajar sgt makan panadol .

      Delete
  4. sekarang ni memang musim demam kak... sy pun semalam kurang sihat demam... hari dah ok sikit...

    ReplyDelete
  5. demam mimpi hantu..hee
    take care ok!

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum Fiza...betul tu kalau x sihat cpt2 ambil ubat jgn sampai dia melarat kan...:)

    ReplyDelete
  7. jgn lupa makan ubat k..rest cukup²...klu jumpe doc kata xmo ubt..sbb ubt yg dapat same aje..keke..ble ker ckp gtu?! jaga diri tao!

    ReplyDelete
  8. awk pun jg diri tau.. mg cpt smbuh..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤