Nasi Krabu Daging Bakar


Assalamualaikum .


Jom makan nasi krabu :) beli kat Presint 9 pagi tadi lagi ,
Tapi kul 10 baru makan . Biasa la BiZi kan :p



Nasi Krabu ni sangat sedap . Korang yang duk Putrajaya boleh la try . Kedai makcik ni kat kawasan flat di Presint 9 , dekat dengan skolah .

Oke . sambung keje :)


psst - Bizi duk kemaskan fail . ISO nak datang . 




15 comments

  1. kita suka sangat nasi kerabuuuuu! :)

    ReplyDelete
  2. ble tgk ramai org ckp nasi kerabu sdp teringin plak nk try.. *hukhuk... nk try la skali rasa mcm mne

    ReplyDelete
  3. huhu..feveret kot nasi kerabu tapi sayang xleh makan daging huhu

    ReplyDelete
  4. lama tak makan nasi kerabu..nmpk sedap

    ReplyDelete
  5. mmg sedap..da lame tak mkn nasik kerabu..diet kononnye..T___T

    ReplyDelete
  6. ymmyyyy ! sedappnyaa nasi kerabuu, fveret kyraaa :D


    Update! : Share Laaa Tipss Utk Junior Uni !

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum fiza...sedapnya teringin plak nak makan nasi kerabu ni...:)

    ReplyDelete
  8. SAYA KE SINI UNTUK MENCABAR ANDA

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-nasz-saya-sahut-cabaran-anda.html

    ReplyDelete
  9. alolo..comel mug tu..!

    nur singgah sini mlm.. terus jadi lapa..mana nak cari nasi nii...maggi adalah..huhuh

    ReplyDelete
  10. Nasi kerabu tu boleh tahan lagi..
    Tgk daging bakar tu yang alamak..
    Telan liur la..

    ReplyDelete
  11. Wah, macam sedap je nie. nak sikit.

    ReplyDelete
  12. woo lapa pulak tengok :D
    Da lame tak makan nasi kerabu ! blanje :P

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤