Oh Qaseh - eh , comel tak kami ?


Assalamualaikum .

hak hak hak , kah kah kah. adehh nak tergelak sampai keluar halkum bole ? eh tak boleh , 
over la pulak nanti . hik hik hik .

nak tahu sebab ? 

oke .. psssttt ,



Oh Qaseh ! , sungguh kamu tidak adil , tidak adil , tidak adil bagiku eh , kami.

tp tak pe , disini ku abadikan picca Qaseh yang macho lagi comel :p
untuk kenangan anak cucu Qaseh nanti :p



dear , u ar so Cute ! :p HAHA


nk tgk kecomelan geng whatapps kami yg lain dgn lebih jelas ? , opss Abg Otai pun ada . 
oke pg link atas eks :p


geng ! korang mmg owsem! :p








16 comments

  1. Oh tidakkkkkkkkkkkkkkk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muahahaha sgguh kejam dirimu .. Inikah dugaan yg kuterima menyayangi dirimu spenuh jiwa .. Sob3x hahaha awesome sgt !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah .. jgn begitu syg ! uchukk bergurau je :p

      Delete
  2. I loike...i got a ribbon wheee......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi , come tak come tak ? :p

      Delete
    2. Sgt..tmbh2 dak tu pun mmg comey juga haha

      Delete
  3. seronokkan dapat jumpa2 mcm ni... :)
    bro otai kiut tol..hiiiiiiii...
    tapi Qhaliff lagi kiuttt.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni xjumpa pun Cik Nur , berwhatapps je :p
      Qhaliff kiut ? itu tak dpt dinafikan dah .. hihihi

      Delete
  4. assalamualaikum fiza....alamak semuanya cute2 la...:)

    ReplyDelete
  5. ahahaha..tepung gomakkk + anita sarawak bak kate qasehh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar tepung gomak yg penting anita sarawak . ngeeehh !

      Delete
  6. retis blogger jumpa retis blogger eh mesti best :D

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤