The Red Warriors - Gomo Klate Gomo!


Assalamualaikum .


Semangat Merah dah menguasai jiwa aku neh !*tgk font pun dh kaler merah :p hooyeee , malam ni perwira Bola Sepak kelantan , The Red Warriors akan berentap menentang Sime Darby !
Aku layan kat rumah je , nak g stadium tak kesampaian , huk huk . Mr.Cardigan pegi stadium dengan adik dia . Mulanya Mr.Cardigan pun tak nak pegi  , tapi tadi adik dia datang ajak teman , kesian pulak dia xde geng , so terpaksala aku tgk ngan adik aku je kat ruman :( 
tak pe , i'm oke :p

Lagipun kat stadium mesti sesak kan . Haah , biasa la , Pasukan TRW kan yang paling ramai mempunyai penyokong ! 


 picca dari fb I ♥ KELANTAN 


Aku harap sangat TRW  menang malam ni , err agak-agak boleh ke 3-1 . hihihi .
Kepada Penyokong TRW , sama-sama berDOA moga-moga kemenangan jadi milik kita malam ni ! Amin .

Hok peting !

GOMO KLATE GOMO !




10 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤