Tahniah TRW !


Assalamualaikum .


TAHNIAH THE RED WARRIORS ! 
Walaupun  baca kat status fb , ada yang tak puas hati kelantan menang , tp xpe lah .

YANG PENTING

TRW tak menghampakan penyokong-penyokong yang datang dari seluruh pelusuk negeri , terutama dari kelantan

 saat manis :p





kepada kawan2 & sedara mara yang dtg dari kelantan tu , nak balik hati2 drive oke . tak nak jadi macam tahun lepas . I'allah selamat semua :)





16 comments

  1. Tahniah kelantan..!
    nur xberapa tgk sgt....sibuk berblogging.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak berblog pun , ralik tgk Bola :p

      Delete
  2. Replies
    1. tumpang lalu je ? makan , minum tak nak ? hihihi

      Delete
  3. tahniah TRW!!! akak, hari ni kelantan cti..hehe

    ReplyDelete
  4. tahniah kelantan!
    gol penalti pon tetap gol kan?
    dh mmmg rezeki kelantan..
    hehe..
    GKG

    ReplyDelete
  5. tahniah juga
    x tgk sangat sbb berselang seli ngan mania ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la , sy tak layan pun manis last :(

      Delete
  6. Tahniah kedah..kedah,kedah pantang kalah~

    ReplyDelete
  7. Tahniah kedah..kedah,kedah pantang kalah xD

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤