Durian Oh MaiMai !


Assalamualaikum .





terliuq ka ? haaa , semalam kul 12.30 AM , Mr.Cardigan wat balik durian nih . Tengah2 malam aku ngan Weeda membahamnya ibarat dah 10 tahun tak jumpa durian .
Rasa dia sangat sedap oke , lemak berkrim . Ada sebiji lagi kat rumah , 
simpan buat tempoyak :) tu pun kalau sempat dijadikan tempoyak , kot2 jadi tempoyak dalam perut je :p




22 comments

  1. mg terliur pun... hehe... akak pun cari durian kat market kelmarin tp sadis xde la pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hubby beli kat Pasar Malam kak smlm :)

      Delete
  2. Sedapnya.. Nak jugak.. Hekhek.. :D

    ReplyDelete
  3. the picture is so good. bet the taste pun mesti creamy yummy kan

    ReplyDelete
  4. Sedapnya durian...buah pujaan hatiku. Memang terliuq nengok.

    ReplyDelete
  5. cantiknyer warna durian tu..! tengok sj pun dah tahu sedap dan lemakkkk..!

    ReplyDelete
  6. wah2 x menahan nie
    tgh musim nie kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musim durian eh skrg ni ? hihi xth pun .

      Delete
  7. xsempat je ty rasa nk buat tempoyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tyyyy .. mane th ni? mmg xsmpt pun . da hbs :p

      Delete
  8. sedapnya... terliur sy tengok kak....
    warna dia... rupa dia memang menggoda dan sy terpikat...

    ReplyDelete
  9. wahhh. lamanya tak makan durian.. nyummiii

    ReplyDelete
  10. mang aiii kuning pekat tuh!!!! berbau dah sampai sini ;p

    ReplyDelete
  11. mak oiii....durian tuh sgt seksi...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤