Pernikahan Irma Hasmi

1:50 AM


Assalamualaikum .

Alhamdullilah dah sampai Kg :) Aku balik Jerantut . Gerak dari Putrajaya tadi kul 8.30pm , sampai kul 11 lebih . Perjalanan kat hyway tadi oke je , cuma jem sikit kat hyway Karak . ingatkan orang duk baiki jalan ke apa , rupa-rupanya jalan ditutup , cuma jalan masuk ke hentian je dibuka . JPJ , PDRM dan SPAD buat sekatan jalanraya . Aku kena tahan jugak tadi untuk pemeriksaan tinted , tapi alhamdullilah tak ada apa-apa kesalahan dikenakan :)

Oh ya , sebenarnya nak kongsikan pasal majlis pernikahan Irma Hasmi yang gojes ni . Cantik sangat dia . Sopan , menawan dan sebagainya lah :) suka tengok ;)

Tahniah untuk keduanya , semoga kekal bahagia bersama hingga ke Syurga :)






Dari dulu lagi minat Irma ni , suka dengan sikap dia yang nampak matang dan tak ngada ngada :p dan selepas dia berhijrah , lagi la suka tengok dia . berseri je muka :) kan :)

Harap-harap , ramai artis yang akan mencontohi majlis pernikahan seperti yang Irma 
buat ni . Nampak sempurna dan sangat sopan .

sumber gambar : Rotikaya




You Might Also Like

3 Adam Hawa Comel

  1. sesungguhnya Irma mmg comel..selamat pengantin baru..moga kekal hngga hujung nyawa..

    ReplyDelete
  2. sempat update erk, ty nk comment tpi tertido hehe

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook