Shiha Mentor dan Iqbal tarik diri dari JJCM


Assalamualaikum .

Dah pukul 3 , cepat sungguh hari ni :)

Tadi aku ada terbaca pasal Rancangan JJCM yang agak panas musim ni . Mengenai pertukaran pengacaranya . 


Pengacara sebelum ni Shiha Mentor & Iqbal dikatakan tarik diri dari meneruskan untuk mengacara JJCM musim hadapan , yang akan bermula 1 Julai nanti . Dan pengacara baru yang akan menggantikannya ialah Iqram Dinzly . Baca penuh disini : Sumber 

Erm , aku rasa bagus jugak tukar kot . Sebab ramai penonton yang tak puas hati dgn mutu
pengacaraan mereka . Itu yg aku baca kat fb JJCM la. Lagipun Pihak JJCM kena jugak mengambil
kira pandangan penonton kan . 
Apapun , kepada peminat JJCM yg lain macam aku ni , Dah dah jangan duk kutuk Shiha ngan Iqbal lg dah , mereka mungkin dah cuba buat yang terbaik , tp ye la , mungkin ada kekurangannya kan . 
Hanya penonton yang dapat menilainya :)

So , kita tunggu je lah 1 Julai nanti . Harap-harap ada peningkatan seperti zaman Qi dan Maria Tunku Sabri jadi pengacara dulu . Perghhh zaman dorang dulu , tgk je JJCM , rasa terus nak pecut g tempat dorang makan tuh . terliuq cheq !









12 comments

  1. saya suka jer tgk shiha dan iqbal host kan rancangan nie...mereka org baru perlu diberi peluang

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun oke je . tp ye la myb .. lain org lain pandangannya kan .

      Delete
  2. Memang tak sesuai lah dorang jadi pengacara JJCM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :p . dr terus di kritik , baik tarik diri kan ..

      Delete
  3. ok juga tukar, sebab kesian restorans yang diorg promote tu, mknan nampak sedap, tapi gaya penyampaian pengacara terus jadi mcm xsedap..!

    nur pernah tgk skali je, lepas tu xpernah tgk dah... sbb raking dah turun tu yg pihat TV3 cepat2 nak tukar pengacara tu...

    ReplyDelete
  4. yeay.....suka la diorang ditukarkan...harap pengganti lepas ni lebih bagus..

    ReplyDelete
  5. mmg tak suke dorang jd host rncgn tu..tak tau knp..lege tak tgk muke dorang dah.

    ReplyDelete
  6. tak leh komen..tak pernah tengok pun rancangan mentor tu..haha

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum fiza...yer la ramai yg x suka ngan mereka nape ek setiap org ada pandangan mereka masing2...:)

    ReplyDelete
  8. iqram??? hmmmm tengok dia pulak camne.

    ReplyDelete
  9. rasanya memang kurang best la diowang mengacara. cuba amik contoh rancangn makan-makan cina kat tv8 tu, Ho-Chak (tak ingat ejaan), makanan biasa2 je tp diowang punye expressi..mak aii..hehe~

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤