Suatu Petang di Kolam Renang


Assalamualaikum .


 Petang Selasa lepas, balik dari Ofis , bawak adik tecik aku , fiQa berenang-renang menuju ke muara , kat kolam Presint 9 , Meriah sungguh kat sana . Cuti Sekolah kan , penuh la budak-budak :) seronok tengok dorang bergumbira :p 
best kan jadi budak-budak - byk tenaga , jiwa pun suci murni lagi , tak yah nak pikir masalah, gembiraa je :) * tetiba jeles ngan budak-budak :p









Dan aku , habiskan masa jadi Nanny kat sana dengan layan jiwa , baca novel :)




Jalan citer novel ni best oke :) tak caya , cer baca .




4 comments

  1. Laaa... apasal tak mandi sekali...?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza...seronoknya dpt mandi manda di kolam renang ni...budak2 mmg suka kalau dpt berendam mcm ni...:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤