Cukup sekadar pinjamkan bahu


Assalamualaikum .





Touching sungguh kan bila mana , saat kita sedang bersedih dan sebolehnya cuba untuk sembunyikan kesedihan tu , tetiba ada seseorang , ermm mungkin orang yang rapat dengan kita atau seorang kawan , datang pada kita dan cakap ,

" Awk nampak lain , kenapa ? ada yang Awk sembunyikan kan , luahkan pada saya , saya sedia membantu , walaupun hanya dengan mendengar ."

sob sob sob , sedih sungguh ! . Bila ada  yang boleh memahami kita sejujurnya kan . 
Tak sempat nak cerita dah keluar airmata . Terharu dengan sikap tulusnya .




Dia tidak perlu mendesak untuk kita luahkan apa yg terbuku , cukup sekadar dia boleh pinjamkan bahu untuk kita menangis


psst - Aku beruntung kerna ada teman yang tulus seperti ini , :)
dan teman itu ialah , MyHubby 
 Luve u babe


Klik 


12 comments

  1. bagus la kalau ada teman yg paham dgn kita masa kita susah dan senang...

    ReplyDelete
  2. I wish I have a shoulder to lean on...

    ReplyDelete
  3. ok la ad kwn baek di pej..sy x de pun..:( sbb x suke rpt sgt dgn sesape.x tau la knp..dr dl g.

    ReplyDelete
    Replies
    1. di pej skrg ni fiza xde kwn baik :( , sama mcm CM , tak berani nak terlalu rapat dgn sape2 kat sini .

      teman yg fiza maksudkan fiza ada tu .. hubby fiza :)

      Delete
  4. ok la ad kwn baek di pej..sy x de pun..:( sbb x suke rpt sgt dgn sesape.x tau la knp..dr dl g.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. salam ukhuwah awak...terima kaseh follow kite...;)

      Delete
  6. kannn.. sllu je kita ckp okehh.. tp tak okeh sebenarnya.. best je klu ada yang paham situasi tuu.. ;))

    ReplyDelete
  7. seronok kan jika ada teman yg memahami kita

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤