Dah Gian Nak Post Pasal ..


Assalamualaikum .


Tak tahu la kenapa , sejak sejak Ramadhan ni , aku jadi gian pulak nak post pasal MAKANAN :p , Tambah-tambah kalau yang masak sendiri . Mungkin jadi kepuasan untuk diri sendiri kot . Satu hari pening mikir apa nak masak pastu , balik kelentang kelentung kat dapur sorang-sorang , dah siap tikkkk , ambik gambar dengan tujuan nak post kat instagram , fb or blog :p .haha ! 

Ramai kot yang buat pe'el cam aku ni kan :)

dan untuk entry kali ni aku nak postkan gambar 

Ikan Kembung 3 Rasa , menu berbuka 3 hari lepas . hamboii , dah jadi sejarah dalam perut baru nak tayang kat sini :p . dan macam biasa , nak tulis resepi bagai aku tak reti . untuk tayangan mata je boleh :p


adakah gambar ni senget ?


Nampak tak ikan yang dah ditenggelami oleh sos macam-macam tu ? :p , buat masakan 3 rasa ni , aku memang wajib letak nenas , sedappp sangat bila makan nenas tu dengan nasi . 
nyum nyum !


apa menu berbuka korang hari ni ?



8 comments

  1. assalamualaikum fiza....gian nak postkan gambo makanan tu yer...;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. i'allah ty :) lgpun sis bkn terer sgt masak. main campak je :p

      Delete
  3. amboiii..berkilat2 kuah sosonya..!
    terliur dah rasanya ni..!
    salah time singgah ni..hihihi

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤