IFTAR #5 : Tomyum Kung


Assalamualaikum .


Alhamdullilah , Hari ke - 6 dapat menyempurnakan puasa :)


Semalam aku iftar dengan kawan-kawan , Kak Zah n Eqqa kat Restoran Tomyum Kung Presint 15 , Putrajaya . Aku suka makanan kat situ , memang betul-betul made in Thailand punya . Cuma , semalam tomyum dia agak kurang urmm , tak tahu la kenapa . Agaknya orang lain yang masak kot.






dan

ni pulak kuih yang aku kak zah beli kat Bazaar Presint 2 . 



Alhamdullilah , kekenyangan makan :) 

Kalau yang duk kat Putrajaya tu , teringin nak makan berbuka kat sini , kena tempah dulu oke , sebab kat situ ramai orang . Masa aku pegi tempah tu pun meja yang kosong cuma tinggal 2 je rasanya , yang lain semua dah penuh .


oke lah , daaa .. nak sambung makan jap :p



klik sini

Klik sini



7 comments

  1. wahh.. nmpak sedap. haz x pernah lagi mkn kt situ. walaupn duk dekt gile kt p14 tu. hahaha. xD

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza....seronoknya dapat berbuka di luarkan selamat berbuka..:)

    ReplyDelete
  3. sedapnyer...!
    tgk time2 mcm ni mmg tergugat..!

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤