Mufti Arab Saudi Menitiskan airmata bila disoal ..


Assalamualaikum .


Sungguh , tersentuh hati aku tengok gambar ni :(
Ramadhan semakin menghampiri kan , sama-sama kita renungkan .


Elakkan pembaziran . Bersyukurlah dengan nikmat yang kita ada sekarang .




14 comments

  1. Ya Allah sedihnya...

    kta kat sini rezeki melimpah ruah...
    moga kita dijauhi dgn sifat sk membazir...

    ReplyDelete
  2. secara otomatiknya pembaziran akan berlaku ketika ramadhan..keran akehendak membeli semakin beraja dalam diri...sesungguhnya ianya juga merupakan suatu peringatan pada diri sendiri juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak , perut lapar , tgk tu nak , tgk ni nak .. last2 buang cmtu je :(

      Delete
  3. assalamualaikum fiza...moga kita jadi orang yg bersyukur selalu...:)

    ReplyDelete
  4. tu sbb kak masa berpuasa ckup2 utk berbuka dan sahur..bazar ramadahan mmg tak pergi..semua kak masak sendiri..ingatan macam nilah suami selalu pesan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo , bagus kan kak kalau masak sendiri , kebersihan pun terjamin :)

      Delete
  5. Replies
    1. ty kak fz rasa tak membazir kot . hikss tgk makan licin jeee :p

      Delete
    2. Hikhik... sebab tu gemok leni....

      Delete
  6. Ya Allah, Betapa beruntungnya kita..setahun hanya sebulan sahaja berpuasa..mereka..setiap hari...

    terima kasih...share..

    jimat..membazir amalan syaitan..

    ReplyDelete
  7. sedinya baca..!
    betul..di Malaysia ni, mmg tiap tahun mesti ada pembaziran..
    harap tahun ni, sama2 kita semua nekad, xakan ada pembaziran lagi...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤