Posto Posto


Assalamualaikum .


ting ting , posto posto .. zassss 






Aku beli produk Aura Puteri Jewel ni dari kawan aku . Daripada komen orang yang dah guna produk ni , alhamdullilah semua positif . Aku susah sikit nak mencuba sesuatu produk tu , tp disebabkan produk ni kawan baik aku sendiri yang jual dan kesan dia jugak mabeles , aku cuba la . Insyaallah menjadi dengan kulit aku . Lepas guna ni nanti kalau oke , kena ngan aku . aku share eh :)



7 comments

  1. WAH X SBR NK BACA REVIEW PRODUK NI :)

    p/s: mesti fiza tau kn perangai 'najib' tu mcm mne sbb penah keje satu tmpt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulan dpn or dalam 2 minggu ni fiza review oke :)

      Delete
  2. semoga hasilnya nanti tak menghampakan... :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum fiza...semoga hasilnya berjaya nanti...:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤