Puji-Pujian Sampai Sudah :p

4:10 PM


Assalamualaikum .


Situasi puji-pujian antara Jemah dan Esah


Jemah : ehh esah cantiknya ko ari ni 
Esah : eh mana ada , ko lagi cantik jemah
Jemah : aku ? tang mana la cantiknya , ko jauh lagi cantik 
Esah : aku pun biasa-biasa je kalau nak dibandingkan dgn kecantikkan ko

Jemah : Tak de maknanya aku cantik esah oi.. ikhlas cakap ko memang cantik
Esah : Yer la , kalau ko tak cantik xkan ramai yg sukakan ko 
Jemah : Haishh , yer la yer lah , AKU CANTIK , KO HODOH . hahh dah hbs cerita .


Moralnya 
kalau org puji tu , ckp je terima kasih :p kalau tak , sampai setahun pun tak habis duk saling nak memuji , pujian orang pertama mungkin Ikhlas , tapi yang kedua tu mungkin sebab nak menjaga hati je :p

hehehe .



You Might Also Like

10 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook