Pulau Bot ?


Assalamualaikum .

erkk .. ni Bot ke , Pulau ? ke Pulau Bot ? erm , nak pegi sini bole? hikk
Aku dapat picca orang hantar kat email aku , tak pasti pulak kat mana .










14 comments

  1. cantik.. serupa rumah pun ada jugak kak... :D

    ReplyDelete
  2. mak ai... cantiknye boat yg diubah jadi macam pulau ni... mustiiiii harga berjuta2 lemon ni hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha , mesti berjuta punya ni MD :p

      Delete
  3. cantiknya..macam ni duduk kat laut aje pun takpe...memang menyelesakan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan best kalau g lepak situ jgk kan :p

      Delete
  4. wah.mewahnya..!
    seronok kalau ada sebijik mcm ni, lengkap semuanya..!

    ReplyDelete
  5. kak jom la kita pi berHOLIDAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. nakkk la.. kt mn? sunway lagoon ? HAHHAHA

      Delete
  6. assalamualaikum fiza...dua dlm satu ni rumah dlm boat kot....cantik nyer...:)

    ReplyDelete
  7. abes la duit, keluar ngan laju dr poket kalo nak naek bot ni.

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤