Sharifah Sofea Bertudung



Assalamualaikum .


Sob , seh , sob , seh . adehh aku kena dah sakit 3 serangkai nih . Deman , Selsema , 
Batuk :( .Tekak pun dah mula rasa pedih . hahh campur lagi satu rangkai :p
Pagi tadi dah makan ubat , tapi macam takde kesan apa pun . Esok kalau still macam ni , harus MC nih :p nak keje pun tak selesa .


Tadi masa duk BW , tertengok gambar ni , kat blog BNara , alhamdullilah , sorang lagi artis wanita berhijrah dengan memilih untuk bertudung :) Sharifah Sofea .





Sangat Sopan dan muslimah kan . Semoga Sharifah Sofea kuat menghadapi dugaan sepanjang penghijrahan dia ni :) 




8 comments

  1. sakit ke..makan ubat ye..

    suka sgt tgok artis bertudung.comel2 semuanya.

    ReplyDelete
  2. cantikkan sofea dah bertung, moga terus istiqomah.. :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah....
    bab demam tu, reda je lah.Moga2 dapat pengampunan penghapus dosa ye.

    ReplyDelete
  4. moga pasni ramai la yg terbukak hati..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤