Iklan raya yang boleh buat kita menangis


Assalamualaikum .


Sebak , sedih , pastu akhirnya nangis . Tu yang aku rasa lepas tengok iklan raya 
Bernas ni .




Video berdurasi 7 minit memang lama , tapi luangkan masa untuk hayati dan faham maksud yang ingin disampaikan . 



10 comments

  1. semalam ada tengok iklan ni kt tv.sedih.mengalir la jugak air mata.huhu

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza...betul la mama pun tengok tadi dan memang x boleh tahan air mata ni dr mengalir sedih sesangat...:(

    ReplyDelete
  3. balik kampung pasni, nak tgk kat tv..
    internet institut kena block..=p

    ReplyDelete
  4. balik kg mst menangis..hehehe

    ReplyDelete
  5. sila lah datang blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤