Iklan raya yang boleh buat kita menangis

11:09 AM


Assalamualaikum .


Sebak , sedih , pastu akhirnya nangis . Tu yang aku rasa lepas tengok iklan raya 
Bernas ni .




Video berdurasi 7 minit memang lama , tapi luangkan masa untuk hayati dan faham maksud yang ingin disampaikan . 



You Might Also Like

10 Adam Hawa Comel

  1. semalam ada tengok iklan ni kt tv.sedih.mengalir la jugak air mata.huhu

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum fiza...betul la mama pun tengok tadi dan memang x boleh tahan air mata ni dr mengalir sedih sesangat...:(

    ReplyDelete
  3. balik kampung pasni, nak tgk kat tv..
    internet institut kena block..=p

    ReplyDelete
  4. balik kg mst menangis..hehehe

    ReplyDelete
  5. sila lah datang blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook