Perjalanan balik kampung

12:11 AM

Assalamualaikum

Aku dah gerak balik ke kg dahhhh . Happy sangat! Tahu , ramai yang cakap malam ni jem teruk nak keluar dari KL , tapi , tak pe . Tu la yang terasa meriahnya . Tengok kereta bersusun nak balik ke kg masing-masing. Jem time musim raya lain rasanya dengan jem time hari biasa . Hikss.
Gambar yang aku snap tu dekat tol gombak tadi . Mula tu ingat mesti teruk jem kat hyway , tapi tekaan aku tu tak betul , masuk je hyway ,mmg kereta banyak , tapi setakat nak tekan minyak 70-80 km tu boleh lagi . Tak ada la sampai tak bergerak kereta ;)
Malam ni aku tak terus balik kelantan , balik pahang dulu . Pastu pagi2 esok baru gerak balik kelantan .tak tahu la macam mana trafic nanti . Tapi tak apa , kemeriahan di hari raya kan ;) .. opsss aku br lepas hyway bentong td , jalan nak susur ke kelantan . Bersusun jugak kereta .
Sepanjang perjalanan setakat ni, alhamdulillah , tak ada kemalangan yang aku nampak . Semoga perjalanan kita semua dilindungi .. amin .


You Might Also Like

6 Adam Hawa Comel

  1. assalamualaikum fiza....selamat pulang ke kg yer hati2 semasa memandu tu...:)

    ReplyDelete
  2. selamat pulang ke kampung halaman...jgn drive laju2 ye...biar lambat asal selamat..:D

    dan tak lupa juga..."Selamat Hari Raya" (,^^)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook