Aksi Menarik Piya

1:43 PM


Assalamualaikum .


Alhamdullilah , TRW akhirnya berjaya mara ke final Piala Malaysia bertemu ATM pada 20 Okt ni . Terbaik! Tahniah TRW :)

Jaringan Gol pertama oleh Ghaddar membuka peluang cerah untuk TRW ke Final , dan jaringan kedua di minit terakhir oleh Piya betul-betul buat penyokong menjerit kegembiraan! TRW berjaya malam ni :)


Tapi kan , apa yang menariknya masa jaringan gol oleh Piya tu , 
ramai penyokong terkejut tengok aksi Piya raikan gol jaringannya dengan membuka baju yang tertera tulisan ' Ajihs Nasi Lemak 80sen '. Dan ada sumber mengatakan , Kurang dalam tempoh 24jam, nasi lemak Ajihs menjadi popular oleh warga Kelantan :) Kedai Nasi Lemak Ajihs ni terletak di 
Jalan Guchil Bayam , Kota Bharu
Daripada komen kat fb yang aku baca , ramai yang dah pernah makan kat situ kata sedap nasi lemak tu dan aku sendiri pernah makan nasi lemak Ajihs ni . tak tipu , memang sedap :)
Stategik pemasaran yang sangat bijak kan :p tapi dari dulu lagi kedai ni memang ramai orang :)


sumber gambar sini


20 okt ni penentu siapa juara sebenar Piala Malaysia . So , sama-sama kita tunggu . Semoga TRW berjaya menjadi Juala Piala Malaysia 2012 :)

Gomo Klate Gomo 



You Might Also Like

10 Adam Hawa Comel

  1. assalamualaikum fiza...siapa la yg jadi juara kan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam mama, hihi kelate terbaik !

      Delete
  2. wahh....teringin pula nak merasa nasi lemak tu..
    tapi jauh sgttt..huhuh

    ReplyDelete
  3. moga2 ATM menang pada perlawanan akhir..hukhukhuk

    ReplyDelete
  4. agaknya dia dptla duit kot sbb wat iklan ni kan,,hehe,,bagus2

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk ..hihihi , piya slalu mkn kat situ :)

      Delete
  5. Moga-moga kelantan menang..... saya sokong kelantan.... geram dengan ATM... 1/2 dari pemainnya adalah pemain N9

    ReplyDelete
  6. Gomo Kelate Gomo.saya sokong kelate

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook