Aku dapat Iphone gergasi

Assalamualaikum




Haaa ..hambikk ,aku dapat iphone gergasi tadi ;p hihihi , kalau betul ada iphone sebesar nih , peghh mmg puas hati !

Ni kad undangan kawin kawan aku , gg nama dia ;) dlu kami satu unit , dan secara kebetulan satu sekolah , satu daerah kat kuala krai ;) haa suratan atau kebetulan tu? ;p dua2 gila-gila haha .

Dah nak kawin dh gg ek ;) tahniah ye . Insyaallah tak ada aral melintang patah membujur lalu , fiza datang . Tapi datang yg belah pompuan la , belah gg walaupun kt kuala krai , time tu tak boleh balik kot .

Semoga gg n dila bahagia hingga ke syurga ;)

8 comments

  1. jauh tu..org kuala krai..hehe..
    *eh..fb my da takde...da deactivated..nnt bile perut dah 7 bulan baru bercdang nk aktifkan smla..

    ReplyDelete
  2. wahh... kad kawin berbentuk mcm iphone..
    hebat..!

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum fiza....cantik juga kad jemputan tu ek...:)

    ReplyDelete
  4. amboi. style kad kahwen nyaa :)

    ReplyDelete
  5. sekolah kat k.krai kat mana dear? jaa dulu sekolah teknik..hehe...

    ReplyDelete
  6. wahh..kretipnya..kad kahwin macam2 dah sekarang..time sy kawin dulu guna kertas minyak je..ehh?

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤