Hebatnya CiptaanMu

Assalamualaikum .










Ya Allah , Indah dan hebatnya ciptaanMu . Langit yang tidak bertiang , diindahkan dengan warna-warna mentari senja;) Sungguh kerdil rasa diri ni.

Sunset ni aku snap waktu senja semalam kat Putrajaya . Masa otw nak g ambik adik . Sambil drive , tangan pegang hp , capture keindahan ni . Memang bahaya bawak kete camtu ( 20km/j) , tapi aku tak nak terlepas lakaran hebat ni . Nak benti tepi jalan tak boleh sebab kat hyway ..

Cantik kan ;)

11 comments

  1. assalamualaikum fiza...cantik2 gambar tu...:)

    ReplyDelete
  2. SubhanaALLAH....!

    Semalam cuaca senja mmg cantik..
    nur pun de snap pic.. tapi sekeping je..
    sebab nur berasa di lorong kanan.. xleh byk2..huhuhu

    ReplyDelete
  3. cantik..kan..bahaya pun boleh mengundang ni...balik kmpung ke?

    ReplyDelete
  4. SubhanaAllah :)
    best kalo dapat shoot view macam nie..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤