Kesiannya :(


Assalamualaikum .



Kesiannya . Hubby aku ni mmg susah sangat nak kene sakit . tapi bila skali dah kene . haa camni la . Tadi buat pemeriksaan awal kat Klinik belakang rumah aku tu je , pastu doc situ buat surat suh refer ke klinik kesihatan Presint 9 . Kene buat x-tray . Dah pegi situ , settle wat 
X-tray semua . Doc kesan ada kuman kat paru-paru :( 
Bila dah kene jangkitan camtu . Rawatan lain la pulak kene buat . Ambik darah , 
cucuk vaksin nak bagi lemahkan bacteria yang telah menyerang manusia *eh apa aku mengarut ni . errk @#%$&  !
Pastu start esok sampai khamis kene ulang g klinik. 24hb ni baru dapat tahu result lepas rawatan tu. 
Mintak-mintak tak ada apa-apa yang serius . Tolong doakan sekali ek. Mekasih :)

Published with Blogger-droid v2.0.9



10 comments

  1. InsyaALLAH...harap xde apa2..mungkin demam biasa...
    jaga time mkn ubat dia ye fiza..

    ReplyDelete
  2. Demam2 jugak..red warriors totap menjadi pujaan...pepun hidup tentera..hehe

    Moga2 hubby kak fiza cepat sembuh...ameeen

    ReplyDelete
  3. Semoga husband takde pape.....
    Cepat sembuh... =D

    ReplyDelete
  4. semoga en hubby sehat dan xde pe2..amin....

    ReplyDelete
  5. semoga cpt sembuh..jgn susah ati yer,dugaan tu...

    ReplyDelete
  6. as salam,

    apa puncanya yea, btw semuga cepat sembuh..take care ey

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤