Selamat Hari Raya Aidiladha

11:35 AM


Assalamualaikum .


Alhamdullilah , aku dh selamat sampai kg kul 9 lebih semalam .jem? Erm masa aku gerak tu ,kul 1 lebih , xde jem pun . Cuma bila masuk jalan gua musang-kuala krai , haa situ cam biasa la , kete berderet ,slow la skit. Pastu sampai je kat kg.padang sembilan yang dekat MRSM kuala krai tu (yg dh biasa lalu , tahu la jln mana kan) ,haa jem kejap , sebab orang duk tar jalan.hishh apa punya keje la , agak2 la nk repair jalan time ni. Musim raya kot. Memang tujuan nak selesakan perjalanan , tapi pandai2 la pilih hari . ;( 

Tapi semalam kat bentong jem teruk eh? Baca status kawan-kawan yg baru nak gerak balik kelantan kata jem sangat . Berjam-jam kat hyway karak tu . Sabar eh .musim raya di Kelantan mmg selalu macam tu, macam tak biasa pulak ;p 

Kepada yang balik tu , hati2 di jalanraya ye . Ingat yang tersayang . Kita nak balik suka2 , tak nak la jadi duka ;(

Di kesempatan ni , Aku nk ucapkan selamat hari raya Aidiladha kepada semua , maaf zahir batin. Sama-sama kita hayati kisah di sebalik qurban ni , dan raya haji kali ni istimewa kan , sebab jatuh pada hari jumaat ;) Pagi g sembahyang Raya , tengahari g sembahyang Jumaat pulak ;)

Published with Blogger-droid v2.0.9




You Might Also Like

6 Adam Hawa Comel

  1. Pada kesempatan ini saya juga ingin mengucapkan Selamat menyambut hari raya Aidil Adha.. Saya kirimkan koleksi ucapan hari raya sms sebagai tanda ingatan dari jauh..


    Koleksi SMS Ucapan Raya AidilAdha pilihan Anuar

    ReplyDelete
  2. Rasanya semua tempat mmg jem kot..pagi ni nur kuar ke market pun jalan sesak amat..huhuhu..

    Selamat HAri raya Aidiladha Fiza.. :)

    ReplyDelete
  3. selamat rayo! banyakkn la bersabar. hehehh

    ReplyDelete
  4. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA EH :)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook