Treble untuk TRW ;)


Assalamualaikum .

 Sekali lagi TAHNIAH untuk The Red Warrior ! Akhirnya , dengan izinNya, Piala Malaysia 2012 menjadi milik Kelantan :) Aku sebagai anak klate sgt bangga dgn TRW :) 
Dan yang lg bestnya, dengan kemenangan semalam , sekaligus melengkapkan kejuaraan Treble untuk Kelantan :)



Tapi tengok permainan semalam memang mendebar kan, dup dap dup dap. huhh, dua-dua pasukan pun terer , tapi nak buat macam mana , dh rezeki berpihak pada TRW kan :) 

Cuma yang aku sangat sedih dan sakit hati , sejak sebelum perlawanan sampai la dah dapat juara, dalam fb dan twitter,  kata-kata kutukan terus "mereka" tuju kat Kelantan  . kenapa dan apa la yang didengki , tak puas hati sgt dengan Kelantan pun tak tahu la. 
dah dah la wei ! kata-kata mencerminkan keperibadian tahu!

Jaringan kemenangan oleh Indra semalam sangat cantik! pewittt . Gomo Klate Gomo :)

Tahniah Mat yo :) dapat title pemain terbaik:) 


erkk , maap ye abg fahrin , next time cuba lagi ..weeeee :p

KOMEN yang mmg tak boleh blah! haha . Nangka busuk ye .
(gambar semua dari fb)

Hari ni Ahad , Kelantan awal-awal lagi Tok guru dah bagi cuti :) so kepada penyokong2 yang datang semalam , rehat cukup-cukup dulu ye sebelum bertolak balik , jauh jugak perjalanan  tu , berbaloi la datang jauh-jauh untuk TRW :) hilang penat .hihi :p

Aku semalam bersama hubby , adik Ipar , Adik aku n Pak Sedara layan kat rumah je , bertepik , bersorak , huhh meriah . nasib rumah ni cam kedap udara sikit .haha , kalau tak , ada yang kene sumpah :p . kat bawah blok pulak , dorang siap pasang screen besar , hbs je perlawanan , dum dam , bunyi mercun . ermm yang tu aku tak berkenan sangat ,  takut nanti mengganggu orang lain yang duk menonton drama ke , duk tido ke , kan . erkk tapi setahun sekali tak pe kot .hihi :p

yeahhh ! The Red Warrior at Home :p , demam baru oke , so layan depan TV je :)





2 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤