Semakan Status Tawaran Pengajian ke Politeknik Sesi Dis 2012


Assalamualaikum .

Akhirnya , adik aku pilih untuk tolak UiTM dan lanjutkan pelajaran ke Politeknik . Dua hari lepas , bila dia semak kemasukkan dia ke UiTM , mmg nama dia ada . dah siap terima dah tawaran . Tapi esoknya , dia dapat SMS menyatakan dia dapat jugak ke Poli , haaa dilemma jap dia . 
Tapi  dilemma tu tak lama sebab bila dibandingkan antara bidang yang ditawarkan di UiTM dengan Poli ,bidang yang di Poli lagi ok dan kene dengan minat dia . So , tak kisah la kat mana-mana pun , yang penting di nak sambung belajar :) Lagipun budak lelaki kan , baik belajar lebih ke arah kemahiran . Pihak UiTM pun dah dihubungi mengenai penolakan tu . 
So tak ada masalahlah :)

Semakan permohonan Politeknik boleh disemak di sini :




Dah semak dah ? oke , kalau berjaya , tahniah diucapkan . kalau tak berjaya , tak pe , kecewa mmg ada tapi yang penting , jangan putus asa untuk terus mencuba dan berusaha :)

Selamat maju jaya kepada yang dapat sambung belajar dan semoga segala cabaran yang akan dihadapai sepanjang tempoh mengejar cita-cita kalian ni akan dapat kalian hadapi dengan baik dan positif :)

GOOD LUCK :)




6 comments

  1. senangkan sekarang, semuanya di hujung jari...
    tahniah pada yang berjaya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan , skrg ni , nak cek result peksa budak skolah pun dihujung jari je :p

      Delete
  2. Replies
    1. hahaha , check la 10 kali pun tak ada dalam senarai dah tak isi ..hahahahah . apa la ty ni :p

      Delete
    2. Haah kan... xisi..pandai pun akak..Kihkih

      Delete
  3. assalamualaikum fiza....semakin canggih skg ni klik jer kan...:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤