Yang Kutahu Cinta itu Indah- afgan ft. nagita


Assalamualaikum .


Waa dah agak lama blog tak berupdate eh :( balik kampung , lupa segala-galanya .huhh . Hari ni mood untuk berjiwang karat agak tinggi , dan jiwa aku terkesan dengan lagu ni . Sebelum tu , perlu diingatkan , lirik dia tak ada kene mengena dengan aku oke. Kang tetiba baca lirik dia macam orang tgh frust, cakap aku tgh frust pulak. tak ok :) 
Dah lama kot lagu ni , tapi aku baru tahu kewujudan dia masa duk tengok Adam Hawa . Best :)






Tak pernah aku membayangkannya 
Bila insan sedang patah hati 
Kali ini ku rasakan sesungguhnya

Siang hariku bagaikan malam 
Pelangi pun berwarnakan kelam 
Inikah yang dinamakan patah Hati

Tak ingin ku jalani cinta yang begini 
Yang Ku Tahu Cinta Itu Indah 
Tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang 
Ku mau kau tetap disisiku

Dan tak ingin ku rasakan jiwa yang tak tenang 
Ku mau kau tetap disisiku

Siang hariku bagaikan malam 
Pelangi pun berwarnakan kelam



psst - Best tak ? 



6 comments

  1. salam fiza.
    Pekabar?
    Selamat kembli blogging.

    ReplyDelete
  2. Lamanya tak nampak Fiza.
    :)

    Sedaplah lagu ni..pertama kali dengar..!

    ReplyDelete
  3. as salam

    itulah kadang2 kita tuls entry sbg info je..tp org anggap kita mcm dlm entry yg nak disampaikan..btw happy blogging :)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤