Gaya terbaru merajuk

9:32 AM


Assalamualaikum .



Haa , macam ni la gayanya kalau anak buah aku ni merajuk ! peluk tubuh sambil mencangkung . pesen baru nih . kalau dulu , merajuk je , dia akan rebahkan badan , atau meniarap . Tak kira la kat mana pun . Dalam gambar tu tu Afiq merajuk sebab , masa kat kolam ni , dia nak lari-lari g kat ayah dia, aku tak bagi takut jatuh. haa terus jadi macam tu.hihihi! lagi ktorg gelak, lagi dia membatu macam tu. 
Adehh . afiq , afiq. Lucu sungguh .



peacee!



You Might Also Like

18 Adam Hawa Comel

  1. comel nye..
    lepas ni nak merajuk macam ni lah.. hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..cer try :p mesti ramai yg pujuk :p

      Delete
  2. Macam2 ragam la budak2 zaman sekarang ni kan. Lucu2...

    ReplyDelete
  3. alolololo.. majok ke? nk eskrem x? meh kakak belanja~

    ReplyDelete
  4. merajuk macam tu tandanya dia bijak..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke kak ? alhamdullilah..mintak2 macam tu la :)

      Delete
  5. Comey je cra merajuk.. :) terasa nk pujuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh la pujuk :p senang je nak pujuk dia..hihi

      Delete
  6. huhuh..ank buah kite lg dasyat..siap guling2 lg kalau merajuk

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum fiza.....wah ada gaya baru merajuk yer....:)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook