Harga Sebuah Maruah

7:32 PM


Assalamualaikum .



Seksanya aku nak habiskan baca novel nih, dah 4 bulan novel ni aku beli , tak habis-habis lagi baca .T_T . Kalau novel study, lambat je kan . Tapi kalau novel cintan cintun . 
haihhh , satu jam boleh sampai ke The End :p

psst ~ Tak sabar nak ke MPH, memborong buku guna baucer RM250 tu.


posted from Bloggeroid






You Might Also Like

4 Adam Hawa Comel

  1. samalah kak.. nak habiskan baca buku kemain payahnya.. berhari berbulan2 baru nak abis.. huu

    ReplyDelete
  2. boleh beli satu MPH terus tu yang, banyak tu. selamat berborong.

    ReplyDelete
  3. Seumur hidup sy..pnh bli sbjik je novel.haha

    ReplyDelete
  4. err..kalau bab study mmg lambatkan..
    apapun, selamat mbaca...

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook