Memang patut dikecam pun!


Assalamualaikum .


Memang patut pun dikecam drama ni ! Pengarah ni pun satu , mana sensitiviti dia eh? 

Drama ini patut diKRITIK dan dihentikan siarannya kerana merosakkan imej wanita berhijab. Wanita berhijab TIDAKLAH sedemikian murah untuk berdating, berpegangan tangan, berpelukan dengan lelaki bukan mahram. Kalau kita marah-marah non muslim menghina dan memberi gambaran salah terhadap kalimah Allah dan Nabi serta ajaran Islam, kini ia dilakukan oleh manusia yang beragama Islam sendiri . Petikan daripada facebook Ustaz Zaharuddin

Agak-agak la nak cari untung pun kan , sumber gambar aku dapat dari sini



13 comments

  1. Drama dari m'sia ke nih? Sapa pelakonnya? Ada juga baca kat FB.

    ReplyDelete
  2. ish2 merosakkan nama perempuan islam

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum fiza....betul2 tu...:)

    ReplyDelete
  4. setuju ngan fiza! diorang langsung x peka. tahu nak wat citer dan tau nak kaut untung je.

    ReplyDelete
  5. Orang leh pandang serong kt pelajar agama. i luv u, i luv u. -__-

    ReplyDelete
  6. ceritee niee sahsah salahh . mnjatuhkan maruah wanita islam yg brniqab . dlm mase yg same mnjtuh kan islam sndrii ! :(

    ReplyDelete
  7. Salam.....Entry bagus...i done follow...@_@

    ReplyDelete
  8. tak tgk pun drama ni tapi bila keluar isu ni tah macam tak paham lak kenapa pengarah boleh buat cerita mcm ni.adoi -.-

    ReplyDelete
  9. KENAPA LA DORANG NI X SENSITIF KAN..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤