Bulan 7 mula balik

11:20 PM


Assalamualaikum.




Dalam banyak banyak tu, cuma 3 novel je yang fiza dah baca .

Andai itu takdirnya, ombak rindu, cinta..tiada akhirnya .

Yang lain tak sempat nak baca lagi, plastik balut pun tak koyak lagi.hiksss. bulan depan dah final, so kena tunggu settle semua baru boleh bukak balik. Bulan 7 start baca ^^.

3 Novel yang fiza dah baca tu memamg best! meleleh airmataku.ngeee -.-

posted from Bloggeroid



You Might Also Like

6 Adam Hawa Comel

  1. cinta tiada akhirnya...
    macam menarik.

    ReplyDelete
  2. banyak membaca dapat banyak ilmu dan pengalaman...teruskan semangat ini...dapat pahala juga nie

    ReplyDelete
  3. jaa dulu minat gak novel, tp skang sejak daha da anak, masa utk hadap novel x berapa nak ada dah... hehehe... lama benar x beli novel!

    ReplyDelete
  4. kakak pun banyak buku tak habis baca lagi..tak habis baca beli lagi..berthn2lah baru nak hbis..

    cuma bkn novel..buku2 ilmiah

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook