Kenangan #1 :New Boyz , Tomok, Syuk

11:48 PM


Assalamualaikum.

Tadi duk borak dengan bff fiza sejak zaman sekolah dalam Whatsapp, lepas tu ,fiza post gambar ni kat dorang . Hahaha! tergelak semua . Dulu kan, waktu kami dalam tingkatan 4 , New Boyz ni  tengah femes, huhh memang jadi kegilaan lah masa tu . Fiza dengan Ti, suka Tomok. Jah suka si Syuk tu. alahaiii, lucu nya bila ingat balik . hurmm, kenangan zaman remaja :p 



Ni antara kumpulan tempatan yang kononnya jadi kegilaan kami bertiga la zaman ni, yang artis bollywood, hollywood, segala macam wood wood , ada jugak . Next time kalau rajin fiza cerita eh :p


psst ~ Makcik ni kan, dia guna produk ni sekarang , Wahh! cepat betul nampak perubahan kat muka dia . Nanti, fiza ingat nak cuba jugalah :)




You Might Also Like

8 AdamHawa Ohsem

  1. I love em to dulu. hahahahaha and I was just in standard 6 ok sis. Kanak2 sangat.

    ReplyDelete
  2. minat dengan lagunya je...ndak minat dengan kumpulannya...hehehe...boleh ke tu?

    ReplyDelete
  3. layan juga lagu2 Newboyz ni walaupun x minat sgt kat diorang :)

    ReplyDelete
  4. hamboi.. sejarah mungkin berulang ni ahahahahah

    ReplyDelete
  5. MNT GLER NGN NEW BOYZ TIME ZAMAN ALONG JAY N SYUK

    ReplyDelete
  6. mnt gler kt dowg satu masa dlu tutama zmn along lan jay n syuk...miss gler kt dowg..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List