Losyen Mustajab Rose Scent sangat bagus untuk saya


Assalamualaikum .

Sebenarnya, dah lama dah hati ni meronta-ronta nak mencuba Losyen Mustajab Rose yang sungguh pinky neh , tapi baru dapat memilikinya . Tertarik pulak bila tengok Nora Danish kemain duk promote kat TV tu :p . Fiza baru tiga hari guna, sebelum ni nak beli nak beli tapi asyik 'erm, lainkali lah , lainkali lah' bukan mahal pun RM dua puluh empat hengget sahaja. ngehh!




 Losyen ni, fiza bukan nak cerita pasal kesan dia , takkk . Baru pakai tiga hari, dah nak nampak kesan , hishh , memang melampau la kan . Tapi nak cerita betapa nyamannya saat losyen ni terlumur di kulit . tettttt . tak kisah la lumur kat mana pun, asal jangan telan  dan lumur kat 
tempat yang tidak sepatutnya sudah :p 
Bau dia best, panas dia pun panas panas manja gitu . Kira fiza boleh tahan dengan tahap kepanasan dia berbanding guna losyen halia yang pernah fiza guna sebelum ni .
 Its absolutely ohsem! cubalah ;)
Kebaikan Losyen Mustajab ni seperti yang Nora Danish promotekan tu dan yang ditulis di kotak dia ialah ia mampu menghilangkan sakit sendi, lenguh , nak buang angin dalam badan dan paling penting, mampu mengempiskan tempat yang kita nak kempiskan , perut ke, lengan ke :) InsyaAllah :)

Habis yang ni ingat nak try guna yang fellina pulak , Abang Otai dengan Ty kata best :) Bila best, harus cuba kan.hikss :)


posted from Bloggeroid



5 comments

  1. mahal la losyen nih. tp mmg ramai yg kata mujarab.

    ReplyDelete
  2. teringin plak nak beli tapi xtau bila nye ntah.. hu3.. bau dia wangi ek? klu perut kembung boe sapu x?

    ReplyDelete
  3. wahh mcm menarik je produk ni.. nnt review ya

    ReplyDelete
  4. tengok ni teringin la pulak.. sekarang ni tengah guna losyen anugerah.. bau dia pun wangi jugak..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤