Awal betul !

8:35 AM

Assalamualaikum .




Heading to Kota Bharu . Semalam,hubby kata lepas subuh nak gerak g KB, tergamam jap fiza ! biar betikk . 50km je kot.haha. tapi alasan dia kukuh, nak elakkan jammed . Hari ni dah Isnin, lagi dua hari nak raya, so kereta makin banyak atas jalanraya di laluan Gua Musang-Kuala Krai ni .Memang selalu jammed .jammed teruk! .Dalam bandar KB tak yah ckp la musim ni . Tapi macam biasa la, cakap je lepas subuh, tapi kul 8 pagi jugak geraknya . ehh jap, kul 8 pun di kira lepas subuh jugak kan :p hurmm .haha.

Fiza dah tiga hari kat kampung Pahi,Kuala Krai ni, tenang ,bahagia sangat! jauh dari stress keje, jauh dari sesaknya KL, jauh dari kekusutan kepala :) cuti sampai 15hb, Insyaallah kalau tak ada aral, nak sambung :p time cuti raya camni je fiza boleh habiskan masa lama kat Kelantan ni,kalau bukan musim raya, memang jarang balik melainkan ada hal je :'(

Kepada kamu yang balik kampung untuk sambutan Aidilfitri ni, hati hati ye, Ingat yang tersayang kalau datang nafsu tak sabar nak cepat sampai tu .Biar orang yang menunggu kita sambut kita dengan airmata gembira, bukan airmata kesedihan.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

4 AdamHawa Ohsem

  1. Amboiiii nak extend lagi cuti. Hurm , jelesnya!

    ReplyDelete
  2. bestnya dah dapat bertolak bali..
    nuyun masih kerja lagi...huhuhu..
    semoga selamat sampai klate..

    http://www.jutawanshaklee.com

    ReplyDelete
  3. mmg jem jlan gua musang-krai nnnti..
    shark balik beraya di kelantan raya kdua :)
    kampung sokor,kok lanas,ketereh:)

    ReplyDelete
  4. sy ptg ni blik umah hubby..

    selamat hari raya

    maaf salah silap..

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts