Kedai Gunting Rambut fav dia . Ipoh .

2:02 PM


Assalamualaikum .

Heading to Negeri Jelapang Padi, Kedah . Pukul 8 pg lebih dah keluar rumah, konon nak sampai awal , tapi ..hurmmm, highway utara selatan jammed! Sudahnya, sekarang baru sampai Ipoh . 

Sampai Ipoh, berhenti kejap, hubby nak gunting rambut kat Salon fav dia . Salon ni, dari sejak duk Ipoh dulu lagi jadi pilihan dia . Memang tak g tempat lain dah . Tukang gunting dia memang terbaik , dia gunting guna pisau dan gunting . Manual gitu ..hihi . 



Tapi , masa yang di ambil untuk siapkan menggunting ni lama sikit dari salon lain yang penah kami pegi .lama pun tak pe la, puas hati kan :) Lokasi salon ni terletak di Bercham, Ipoh . Ni fiza duk tunggu dia siap , pastu, terus gerak ke Kedah . Kawan kat sana dah lama menunggu kami :) 




You Might Also Like

13 Adam Hawa Comel

  1. oo..cara dulu mmg best..tapi lambat bg yang kejar masa..hihi

    ReplyDelete
  2. Have a safe journey kak , FM satu haha!

    ReplyDelete
  3. lama dah tak gi jalan2 blah perak,rindu rasanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah, suatu hari nanti mesti dpt peluang g perak lagi :)

      Delete
  4. hambooiii ... jauhnya gunting rambut..hihii

    ReplyDelete
  5. jenuh la nk pi ipoh gnting rmbut....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time de urusan kat Ipoh or belah belah sana je singgah May :p

      Delete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook