Oh! pakej untuk MC.

10:37 AM


Assalamualaikum .



Ohh , lamanya tidak menjenguk kat sini . Tak ada entry baru .sobs sobs , hakkcimmm . 
ehh terbersin pulak :p semalam fiza dah mula rasa tak sedap badan . sakit tekak petanda awal nak demam , nak selsema . Dan hari ni , satu pakej fiza dapat . Sakit kepala + demam = DEMAM . Alhamdulillah . semoga terhapus segala dosa-dosa kecil fiza melalui sakit ni .

Sebenarnya, banyak cerita nak kongsikan kat sini . Tapi bila nak je on blog, ada macam satu suara berbisik . off balik, off balik .. siapkan esaimen dulu ..esaimen menggunung banyaknya ni .. 

ohhhh T_T 
rasa bersalah pulak sebab banyak esaimen yang fiza nak kene siapkan . Dan yang sedihnya , satu pun tak siap lagi . Sibuk dengan hal lain -.-

Bercuti la
Balik Kampung la
Kenduri la
Program blogger la
last week , Raya pulakkk 

Haa, akhirnya , satu pun tak tersentuh lagi . huhu . 

Dah lepas raya ni, tetiba demam pulak . Tapi orang kata , nak seribu daya, tak nak seribu dalih kan .hihi :p
Apa nak buat, usahkan nak cari seribu daya, nak cari sepuluh daya pun tak larat dah ni untuk nak ke sana sini cari bahan . hurm 
Kejap lagi nak ke klinik . ambik ubat dan kalau doc tu baik hati dapat la MC untuk hari ni . 
Nak rehat secukupnya, lepas tu nak pasang enjin turbo kat kepala cari idea untuk siapkan semua esaimen yang tertunggak tu . Harap-harap, cepat la sihat dari demam ni .


psst ~ Semakin hari, semakin tertarik dengan drama Love u Mr.arrogant tu .hihi, episod ,semalam gelak kemain fiza tengok .Lucu and sweet :p



You Might Also Like

12 AdamHawa Ohsem

  1. take care,
    musim org dmam dh skarang ni,
    musim nk banjir ni mmg ramai ler nk dmam :)

    ReplyDelete
  2. lor siannyer..moga cepat sembuh yer..

    drama tu fav hubby amy jgk..kalau tgk citer tu je sengih je manjang..nk suka pun ada..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amy, hihi tu la..hubby fiza pun dh berjangkit sama ralit tgk drrama ni. :p

      Delete
  3. Get Well Soon sis. Drama I Love U Mr.Arrogant tu feberet mummy.

    ReplyDelete
  4. banyak minum air masak
    nt MR arrogant tak syg nati
    hehe

    ReplyDelete
  5. step by step yerr shut yg penting dulu .. get well soon yerr .. done klik :)

    ReplyDelete
  6. jgn skip ubat yea..
    semoga cepat sihat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah banyak mkn ubat Nur ..adehh x oke jgk lg ni :'(

      Delete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List