SELAMAT DATANG 2014 :)

10:50 AM


Assalamualaikum .

31/12/13 . Tinggal kurang lebih 12 jam je lagi untuk 2014 menjengah .Pelbagai kenangan suka duka, dugaan, cabaran, yang dah Fiza lalui sepanjang 2013 . Sangat banyak T.T

Untuk tahun baru ni, semua orang pun harapkan permulaan yang baik-baik kan . Sama jugak dengan Fiza . Dan untuk tahun 2014 nanti,  Harapan yang sama seperti tahun lepas,  semoga satu keinginan Fiza yang satu ni, yang belum lagi dimakbulkan ni, diIzinkan Allah SWT terlaksana. Amen .

Setiap sesuatu yang berlaku tu, pasti ada hikmahnya yang tersembunyi . Pasti itu adalah yang terbaik Allah SWT berikan kepada hamba-Nya. Fiza percaya tu . Sebab tu, rasa positive tu, harus selalu melebihi rasa negative :) Kita belum dapat yang tu, kita dapat yang ni . Setiap kekurangan yang Fiza rasa, selalu diganti dengan satu kelebihan yang lain . Yang lebih Fiza perlukan . Alhamdullilah .

Cuma, sebagai manusia , rasa TIDAK PERNAH CUKUP/PUAS tu memang ada . Allah SWT dh bagi ni, kita nak lagi yang tu . Itu lumrah . Sama jugak Fiza. Sama jugak orang lain pun . 

kan ..

Tak tahu nak karang apa dah :p . Idea habis . Otak tepu bila pandang blog kalau duk kat kampung ni . hihi . Cuma, di kesempatan akhir 2013 ni, dan bakal 2014 nanti, Fiza doakan semua yang baik-baik je untuk korang . untuk Fiza dan Keluarga juga . Semoga Rahmat dan Redha Allah SWT sentiasa bersama kita, setiap saat, setiap detik dan dalam setiap langkah kita yang menuju ke arah kebaikan . Amen :)


SELAMAT DATANG 2014 :) 


You Might Also Like

4 AdamHawa Ohsem

  1. semuga kita diredhai Allah dlm hidup kita...selamatg tahun baru

    ReplyDelete
  2. aamiin...insyaAllah kak pija..yakin dengan janji Allah.. :)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List