Siti Nurhaliza bantu mangsa banjir di Pahang :)

4:37 PM


Assalamualaikum .

Fiza memang peminat Dato' Siti Nurhaliza . Since dia mula berhijab, minat tu makin mendalam pulak.ececece :p 

Semalam, habis i.g dia fiza godek sebab ternampak gambar dia bantu mangsa banjir kat Pahang . Hihi, comel je Siti Nurhaliza ni kan :p  *gambar dalam ni fiza ambil hasil dari carian gugel





 Soal Ikhlas ke tak Siti Nurhaliza dalam menghulurkan bantuan ni, biar jadi urusan dia dengan Allah SWT . Sebab ada pulak makhluk yang pertikaikan keikhlasan Siti bila dia kongsikan gambar kat i.g ni :'( Kita sebagai yang melihat dengan mata kasar ni, cubalah untuk berfikiran positif , jadikan usaha murni Siti ni sebagai sesuatu yang patut di contohi oleh mereka yang berkemampuan untuk melakukannya :) *Lagipun, tak ada satu pun gambar dia yang sambil senyum bangga depan kamera, sambil bagi bantuan ..kan..


Hihihi, suka tengok pic ni, budak kecik tu macam malu-malu je :p comel!

psst ~ Tak pernah lagi tengok Siti Nurhaliza secara live .huhuhu .



You Might Also Like

2 AdamHawa Ohsem

  1. sebab tu rezeki dia murah kan fiza...sebab dia ni memang murah hati...

    ReplyDelete
  2. Selain Tok Ti, mawi pun turut sama beri sumbangan buat mangsa banjir di johor...

    nur pun xpernah tgk tok ti live..mawi pernah..hehehe

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List