Akhirnya, Susu Kambing Nutri Goat Miracle 8 penyelesaiannya :)


Assalamualaikum .



Susu Kambing Nutri Goat Miracle 8 . Penah minum susu ni? tak? kalau tak penah, cuba korang minum . Rasai nikmat susu dia . Dah cuba mesti tak kan menyesal punya . Memang, kebanyakkan orang menolak untuk minum susu kambing sebab tak suka dengan baunya , Fiza pun tak suka susu kambing sebab bau dia . eee tengikk semacam je -.- 


Tapi, Susu kambing Nutri Goat Miracle 8 ni lain dari susu kambing yang sedia ada di pasaran tu, BAU hamis? memang TAK ADA langsung! serius tak tipu ! Kalau orang yang tak suka minum susu tu, InsyaAllah, lepas cuba NutriGoat ni, akan rasa nak lagi, nak lagi . hihi . Itu pengalaman Fiza sendiri .


Setakat ni, Fiza dah habis minum sekotak setengah Nutri Goat ni, ada sikit lagi stok . Setiap malam sebelum tido, Fiza akan minum dulu untuk mengatasi masalah tidur Fiza yang susah nak nyenyak ni . Biasanya setiap malam, Fiza mesti terjaga dan bila terjaga, memang SUSAH nak lena balik T_T bila dah macam tu, bangun pagi pun jadi LEMAU je T_T , tak bermaya, mata nampak tak sihat . uhukkk.


Jujurnya, lepas minum susu kambing ni, masalah ni memang settle . Jadual  minum Fiza dalam jam 10 atau 11 malam, lepas tu, akan mengantuk , tido dan dalam pukul 5 atau 6 pagi, dah terjaga dah . BIla terjaga, alhamdulillah, SEGAR sangat rasa :) Bukan Fiza sorang je, adik Fiza pun dah ketagih dah, setiap malam, dia pun sekali minum .Tu stok cepat habis tu.haha!


Cerita susu Fiza ni, bukan rekaan semata untuk iklan tau, ini memang cerita untuk kenalkan Nutri Goat ni kepada sesiapa yang ada masalah untuk tido macam Fiza . Khasiat dia banyak sebenarnya sebab kandungan Nutri Goat ni ialah campuran dari 8 jenis makanan sunnah .


Goat Milk + Raisins + Dates + Honey + Safron + Habbatussauda + Olive + Pomegranate + Fig 
Gabungan semua ni menghasilkan Susu Kambing Nutri Goat Miracle 8 :)

Nak tahu apa khasiat dia yang banyak tu? baca di sini ye :)





4 comments

  1. wah lepasni kena cuba lah. sbb LM selalu tersedar tgh malam terkebil2. esoknya mata sembab

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, dulu kawan pakai sabun sus kambing, kulit dia putih gebu, mesti minum susu kambing lagi lebih khasiatnya kan

    ReplyDelete
  3. Susu Sedap! Pasti disukai ramai kan. Memang tdo nyenyak.

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤