Cadar Patchwork I Cantik, Murah dan Menjimatkan Masa!

5:56 PM


Assalamualaikum .

Hello :)

#Update 

Bila bangun tido, benda yang paling korang tak suka nak buat mesti bila nak kena kemas balik tempat tido kan, nak tarik kasi tegang balik cadar biar cantik dan kemas . hihi, ramai yang macam tu . Kadang kalau tak sempat, lambat nak pegi keje, cadar terbiar bersepah macam tu je kan . Balik keje petang baru kemaskan balik, tu pun kalau rajin, kalau tak, tido balik dengan cadar yang bersepah tu balik kan.haha! So, untuk menyenangkan keje dan memastikan bilik tido sentiasa kemas dengan cadar yang terletak cantik, meh, Fiza kenalkan dengan cadar yang tak perlu dikemaskan setiap kali bangun tido. Cadar yang berkualiti , sejuk dan paling penting menjimatkan masa untuk mengemaskannya . 

Ni dia, cadar jenis Pacthwork yang femes amos di abad ini :)














Haa, cantik-cantik kan , memang cantik!, Fiza pun berkenan dengan colour2 dia dan kat rumah pun memang guna cadar ni :) Harga dia pun sesuai dengan kualiti.

Harga jualan RM155 ( Cadar + 2 sarung bantal)
Bagi yang berminat, boleh hubungi melalui call atau SMS 0199540768 .

Cepat beli sementara stok masih ada :)




You Might Also Like

3 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook