CERITA RAYA I Jalan sesak di Kelantan

12:37 PM


Assalamualaikum.



Kejap je, tik tok tik tok, dahh Syawal ke 17 dah . Semalam jamuan raya unit, hari ni jamuan raya Kementerian, minggu depan jamuan raya Bahagian pulak. fuhh, memang meriah!Kekenyangan :p

Untuk sambutan raya tahun ni 5 hari sebelum raya Fiza dah balik kampung dah. Awal sangat kan.hihi, biasa la.. nak meredah banyak kampung :) Sebelum sampai Kelantan, pengembaraan balik kampung Fiza dah bermula di Pahang dulu, tido semalaman di Pahang, terus ke Terengganu pulak, dari Terengganu, balik ke Jerteh, tido kat situ then baru laa balik Kelantan , rumah Mertua dulu di Tanah Merah, pastu giliran bermula Tanah Merah-Kuala Krai. Dua hari sekali .haha. 

Situasi jalan sesak tahun ni memang luar biasa. Sangat sesak dan boleh dikatakan setiap hari jalan jammed.phewww, memang penat menunggu, tapi melayani jammed dikampung lebih bahagia dari di KL =) 




Bersusun kereta .huhu.


You Might Also Like

2 AdamHawa Ohsem

  1. mcm tu lah yg kita kena hadap setiap kali balik kelantan bila musim perayaan kan..:-)

    ReplyDelete
  2. ye la, dapat jugak update dari kawan2 kelantan...memang jammed sangat :)

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List