Hari 9 I 5 lelaki yang menarik perhatian anda


Assalamualaikum .


#CABARAN30HARI


lelaki ini yang selalu memujaaa, hanyaaa dirimuuu yang bertahta dalam sanubari kuuu .


Tajuk task hari ni menyeramkannn , haha . Tapi tak pe, fiza akan jawab sejujurnya, jangan kata fiza nak cover ke apa eh .  (Ini tidak termasuk ahli keluarga eh, tak mau klise sgt .haha)


Lelaki yang paling menarik perhatian fiza sejak 6 tahun lepas sehingga sekarang dan insyaallah sehingga ke akhir hayat ni ialah Suami fiza sendiri . Teman suka duka paling setia yang ada disisi fiza sejak mula fiza kenal dia sebagai bakal suami, hingga lah ke status suami . Tak pernah berpaling dan sabar dengan perangai dan sikap fiza . Baik hati, memahami, bertanggungjawab, tak panas baran, lembut hati , itu sikap yang ada padanya yang berjaya menarik perhatian fiza pada dia dulu, hingga kini =) Syukur tuhan, KAU temukan aku dengan lelaki ini , yang menyempurnakan hidup aku , melengkapkan kekurangan ku . Alhamdulillah . *agak sentimental sikit bila bab ni :p

kedua, ketiga , keempat mahupun kelima bila bersabit soal hati 

Hanya dia sorang je :)





Oke done !


ehem . jiwang tak fiza?


ngeeee



11 comments

  1. haruslah dia seorang jer kannn??? ^_^

    ReplyDelete
  2. yes, of cause la suami sendiri kan.. hehehe
    Jemput singgah, komen dan follow

    CABARAN HARI KE-9

    ReplyDelete
  3. eleh..leh leh... takut la tu..ckp je la minat bobo

    ReplyDelete
  4. boleh la...kira karat jugak la jiwang tu..:-)

    ReplyDelete
  5. Mesti la dia sorang, tak kan dua orang.. Hehe..

    ReplyDelete
  6. Salam kenal..jom singgah sini zanahassan-zana.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hi...selamat berkenalan fiza...yang tu memang wajib dia seorang saja..hehe

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤