Lawak I Pening Pilih Tempat Makan


Assalamualaikum .

Hello =)





Ahahaha, tergelak besar fiza dengan gambar kat atas tu . Macam kene kat batang hidung sendiri .kihkih

Sebenarnya, bukan cerewet tau, tapi kadang bila bab nak pilih kedai makan ni, kita jadi blur . Fiza memang SELALU ada dalam situasi kat atas tu , husband tanya nak makan kat mana, kita jawab , ikut lah kat mana pun, tak kisah . Tapi bila dia sebut nama kedai itu ini, tak nak lah, tak mau lah .  haha! 

Isteri , isteri .. last-last suami pun jadi ting tong =p




5 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤