Peraturan Cermin Gelap Baru


Assalamualaikum  .




Peraturan JPJ telah dikeluarkan, jadi lepas ni, mesti penguatkuasaan berterusan akan dijalankan untuk mengesan cermin kereta yang tidak mematuhi arahan tersebut . Cermin kereta fiza pun pernah di tegur oleh pihak JPJ, masa tu baru tukar tinted, sekarang, dah makin cerah dah, so rasanya dah tak ada masalah dah =)

Kompaun untuk cermin yang tidak mematuhi peraturan ni tinggi jugak , RM300 tuu, fuh, So, kalau ada yang cerminnya tidak mematuhi peratusan yang dibenarkan ni, cepat-cepat bertindak untuk ikut peraturan ni ye, kang tak pasal melayang RM300 :p


Sumber gambar : Mymetro


3 comments

  1. cermin kereta dkna macam tak selamat jer kalau jumpa abang ensem JPJ ni hahhahaa

    ReplyDelete
  2. Kereta saya lepas jpj...tinted pun sebab cermin dah teruk benor haha

    ReplyDelete
  3. Nice Blog :)
    Jom jalan2 sini^_^
    http://kylifa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤