Baucer Buku 1 Malaysia 2015 | Jom Shopping Buku!

3:13 PM


Assalamualaikum .

Hello =)


Setelah berhari-hari bermain-teka-teki samada BB1M untuk tahun ini (2015) akan dapat ke tak, maka semalam terjawab la persoalan ituww , opss ter W pulakk =p


sudah berada dalam gengaman ku sejak pagi semalam. Jumlah dia sama je dengan tahun-tahun sebelum ni iaitu RM250 , lebih dari cukup kalau nak guna untuk beli buku-buku idaman fiza =) Tapi tu lah, buat masa sekarang masih belum ada lagi senarai buku idaman o.o . sekarang duk fikir nak cari novel je . Balik Putrajaya ni, terus nak serbu MPH :) Cari novel-novel serius untuk projek kajian tahun akhir nanti . Bidang sastera kan, memang takkan lepas dari novel =)

IPTS/IPTS lain belum dapat lagi agaknya kan, sebab adik-adik fiza pun tak dapat lagi. Dan masa nak ambik baucer ni semalam pun, ada makluman yang kata ianya hanya boleh digunakan selepas perasmian dilakukan dan paling awal mungkin pada 01 Mac ni . Tapi entah lah, tengok semalam, ramaii je yang dah guna .haha



Psst ~ Sape tahu kat mana ada jual novel Paradoks? tapi yang penting menerima BB1M =)



01 Feb 2015, Pulau Pinang

You Might Also Like

17 Adam Hawa Comel

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook