Maharaja Steamboat Selayang


Assalamualaikum,

Hello =)



Hyee steamboat lover!

Steamboat sekarang kemain famous kan, ramai yang menggemarinya dan fiza pula, sedang cuba untuk menjadikan makanan ni sebagai salah satu makanan kesukaan fiza =) . Dulu tak suka steamboat ni, tapi sekali dah cuba, haa not bad jugak rasa dia . Steamboat pertama yang fiza serbu brsama kawan-kawan ialah di Restoran Maharaja Steamboat yang terletak di Selayang. Sila nikmati dan jamu mata dengan gambar-gambar dibawah :p







yummy! bila makan beramai-ramai lagi bertambah selera , berebut nak merebus. haha. Selain stim, yang grill pun ada =) sayangnya, fiza tak sempat nak rasa yang grill punya .sobs. Yang ohsemnya ialah kuah dia, tekak ni kata, waa sedapnye sedapnye . heeee

Selain steamboat, disini juga menghidangkan pelbagai lagi jenis makanan lain seperti ,

Nasi lemak, Roti Bakar , Bihun Sup, Mee Goeng dan banyak lagi yang terdapat di Maharaja Steamboat ni . Sup dia meletoppss oke! kaww sangat.

Untuk korang yang memang favourite dengan steamboat, boleh la datang mencubanya disini .


Senarai menu berserta harga yang terdapat disini =)

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi Pihak Maharaja Steamboat disini :

Instagram : Maharaja Steamboat  I   Facebook : Maharaja Steamboat

Alamat :
Maharaja Steamboat
No 6 Ground Floor , Jalan 2/10 , Bandar Baru Selayang.
03-61386664




7 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤