Atasi Masalah Kewanitaan Dengan INTEEMOR Dari Ephyra


Assalamualaikum .

Hello =)

Setiap dari kita yang bergelar wanita ni mesti takkan lari dari masalah-masalah yang yang berkait rapat dengan kewanitaan kan . Ya, masalah luaran dan dalaman yang boleh mengganggu emosi dan keyakinan diri kita tak kira la yang dah kahwin ke belum . Antaranya seperti , masalah keputihan, kegatalan dan bau pada miss v, keletihan, masalah lemak berlebihan , haid tidak teratur dan macam-macam lagi lah masalah lain . 

Sesetengah dari kita pulak, pilih untuk makan pelbagai jamu , vitamin dan ubatan untuk mengatasi masalah ni. Lain masalah, lain ubatnya . Sudahnya, macam-macam jenis ubat duk telan! Tengok masa, makan jamu tu, lepas tu telan suplement ni pulak. haishhh, fiza bab ni yang memang paling malas nak buat . 

Dan kerana nak elak dari telan macam-macam jenis jamu dan ubat untuk atasi beberapa masalah wanita dan jatuh cinta dengan kesannya, fiza bertemu jodoh dengan satu produk keluaran EPHYRA iaitu INTEEMOR  . Ya, satu lagi produk dari Ephyra yang sangat memuaskan hati yang mampu mengatasi PELBAGAI masalah biasa kewanitaan!




INTEEMOR ni merupakan minuman jus premium wanita yang dirumus khas untuk kesihatan dan keintiman wanita . Ianya diperkaya dengan pelbagai herba dan kandungan semulajadi yang terbukti berkualiti dari zaman berzaman untuk melengkapkan wanita dari segi KECANTIKAN, KESUBURAN dan KESIHATAN wanita persis gadis sunti . 

Antara kandungan INTEEMOR ni ialah ,


Haa tengokkk dia punya kandungan , semuanya yang mengandungi 1001 khasiat herba semulajadi . Herba ni pulak memang sangat cepat menyerap dalam tubuh sebab sumber yang diambil adalah dari patinya sahaja .

Apa yang paling fiza teruja dengan INTEEMOR ni ialah bila tahu salah satu khasiatnya iaitu boleh membakar lemak berlebihan dan mengempiskan perut! haa, best kan. Dan khasiat lainnya ialah,


tapi perlu diingatkan ye, wanita mengandung adalah DILARANG sama sekali mengambil INTEEMOR ni . Kalau teringin jugak nak rasa, sila tunggu masa berpantang ye .hikss

Selepas lebih kurang 2 minggu berdamping dengan INTEEMOR ni, fiza dah boleh rasa kesannya dah .Masalah apa yang fiza hadapi? haa meh nak share . 


Angin dalam badan merupakan masalah utama fiza , daripada dulu lagi memang tak lepas dari masalah ni .  Korang, percayalah, bila badan penuh dengan angin pastu angin tu pulak rasa macam stuck dalam badan ,nak buat keje apa pun tak boleh tahu! Tapi lepas berkawan dengan INTEEMOR ni, badan memang selesa dan fiza boleh rasa badan jadi ringan dan bertenaga je! Anginn dalam badan keluar dan berlalu begitu sahajaa .hihi

Satu perubahan yang fiza perasan sejak amalkan INTEEMOR ni kan, toksin-toksin macam dinyahkan keluar dari badan ni . Betul . keluar macam mana rasanya orang perempuan boleh faham kot :p malah sistem penghadaman fiza pun jadi semakin baik . Bila ada masalah angin, memanggg takkan lari dari masalah sistem penghadaman . Dan kedua-kedua masalah ni alhamdulillah dapat diatasi dengan INTEEMOR .

Selain tu, INTEEMOR ni jugak mampu mengembalikan kecergasan dan tenaga yang selalu hilang bila fiza terpaksa berhadapan dengan timbunan kerja yang tak pernah habis . Sakit-sakit badan pun dah takde . Hebat INTEEMOR nih . Alhamdulillah :)

Bukan fiza je yang rasa perubahan selepas mengamalkan INTEEMOR ni, beberapa pelanggan yang mengambil produk ni jugak turut merasa kelebihannya seperti fiza , tak caya meh baca beberapa testimoni ni,

Haa, gembira kan dorang dengan INTEEMOR ni, sama macam fiza :) 
So, korang kalau nak turut cantik dan cergas macam fiza, boleh cuba amalkan INTEEMOR ni, harganya cuma RM49 untuk 250ml .  

Cara pengambilannya pulak macam ni,


Untuk info lanjut tentang INTEEMOR ni boleh pilih mana-mana saluran dibawah ,

Facebook  : https://www.facebook.com/oceanlife2u
Instagram : https://www.instagram.com/ephyra2u/
Website    : www.oceanlife2u.com
Email        : info@oceanlife2u.com
Telefon     : 019-3999238 / 019-3800779


So, apa tunggu lagi! Cepat dapatkan INTEEMOR daripada EPHYRA ni untuk kekal CANTIK dalaman dan luaran :)




4 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤