Roti Tisu Dan Cheese Naan Putrajaya


Assalamualaikum .

Hello =)


Suatu petang yang tenang di Kedai Mamak .


Mamakkk, ROTI TISU satu!


5 minit kemudian ..


ni diaa Roti Tisu yang datang ,




gulp . elokk je kuruihh tinggi na . 5 minit jugak aku tenung roti ni, pusing nak cubit belah mana dulu .haha . Aku bagi nama ROTI TISU GUNUNG BERAPI :p
Boleh tahan la rasa dia , yang kaler-kaler tu susu oke , dia punya maniss, fuhhh melekatt kat tekak . 

Dalam 3 hari lepas, aku cuba makan CHEESE NAAN dia pulak, haa ni rupanya 



Rasa dia pun boleh tahan , yang pasti kuah hijau tu sedap! . Naan dia garing oik, puas aku belek cari cheese , tak jumpa . Garing punya pasal .haha

So, kalau korang nak merasa makan roti tisu gunung berapi dan cheese naan di Kedai Mamak ni, boleh ke lokasinya di,

Shahnaz Maju, Bazar Ayer@8 Presint 8, Putrajaya . Sebelah kedai buku SMO.

Service cepat . Makanan 8/10 


5 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤