Roti Tisu Dan Cheese Naan Putrajaya

11:16 AM


Assalamualaikum .

Hello =)


Suatu petang yang tenang di Kedai Mamak .


Mamakkk, ROTI TISU satu!


5 minit kemudian ..


ni diaa Roti Tisu yang datang ,




gulp . elokk je kuruihh tinggi na . 5 minit jugak aku tenung roti ni, pusing nak cubit belah mana dulu .haha . Aku bagi nama ROTI TISU GUNUNG BERAPI :p
Boleh tahan la rasa dia , yang kaler-kaler tu susu oke , dia punya maniss, fuhhh melekatt kat tekak . 

Dalam 3 hari lepas, aku cuba makan CHEESE NAAN dia pulak, haa ni rupanya 



Rasa dia pun boleh tahan , yang pasti kuah hijau tu sedap! . Naan dia garing oik, puas aku belek cari cheese , tak jumpa . Garing punya pasal .haha

So, kalau korang nak merasa makan roti tisu gunung berapi dan cheese naan di Kedai Mamak ni, boleh ke lokasinya di,

Shahnaz Maju, Bazar Ayer@8 Presint 8, Putrajaya . Sebelah kedai buku SMO.

Service cepat . Makanan 8/10 


You Might Also Like

5 Adam Hawa Comel

  1. ngeri pulak tengok roti tisu tu

    ReplyDelete
  2. Super hebat rotinya. Nanti nak try juga roti tisu berapi.

    ReplyDelete
  3. Hamboi....kemain tgginya...nmpk menarik

    ReplyDelete
  4. pergh! tinggi menggunung roti tisu....

    ReplyDelete

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Follow me on IG !

Like us on Facebook