Nasi Berlauk Bawah Pokok, Putrajaya


Assalamualaikum .

Hello =)

Sekarang ni setiap pagi untuk breakfast, fiza selalu makan kat kedai kiosk yang terletak berdekatan dengan Istana Kehakiman ni . Menu Kelantan yang memang sedap . Nasi berlauk , nasi kerabu , nasi kakwok dan macam-macam lagi . Owner nasi-nasi ni bukan orang yang sama berniaga kat situ, tapi berlainan. Kira macam peniaga hantar dan letak nasi mereka kat situ untuk jualan . Kedai cuma menjual air je .






kitaorang panggil kedai bawah pokok .korang yang duk Putrajaya kalau nak rasa makan nasi berlauk atau nasi kerabu kat sini boleh la datang . Bukak setiap hari bekerja sahaja . Berdepan dengan bangunan Perbadanan Putrajaya yang ada Maybank tu dan bersebelahan dengan Istana Kehakiman . Teh Tarik kat kedai ni mabeles sangat! . Tak caya cuba rasa nanti :)



4 comments

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤