Harum Malam | Membantu Hilangkan Masalah Bau Badan

4:27 PM

Assalamualaikum .

Hello =)

Dalam keadaan cuaca yang panas sekarang ni, badan memang cepat berpeluh kan? Fiza ni, kalau keluar kejap je kat luar mesti risau takut badan berbau peluh ke apa o.o, risauu tahu walaupun deodorant tak pernah lupa pakai . Tambahan pulak dengan fiza ni yang memang selalu aktif di luar, memang la kerisauan tu bertambah . MALU oke kalau duk sebelah kawan, kawan duk kembang kempis hidung tahan nafas . Itu Kalau la. So untuk taknak jadi macam tu, kena lah cari solution dia awal-awal kan =) Jangan hanya bergantung dengan deodorant dan perfume semata-mata . Haa paling best, kalau tak perlu nak pakai terus deodorant tu .hiks .

Tengah duk mencari-cari produk apa yang sesuai untuk mengelakkan masalah ni, fiza dikenalkan dengan satu produk ni yang fiza rasa dah makin dikenali dan femes dikalangan wanita ;)


Haaa, mesti duk ooooo kan, hikhik . Ya, Harum Malam, kehebatannya masih dirasai oke walaupun pelbagai lambakan produk kesihatan dipasaran sekarang, tetapi Harum Malam tetap utuh sebab kesannya yang bagus untuk wanita yang pernah mencubanya =)

Harum Malam merupakan suplement khusus untuk wanita yang diformulasikan dengan menggunakan ektrak bunga ros yang memang berkesan untuk menangani masalah bau badan. Bukan itu sahaja, Harum Malam ni  juga membantu untuk merawat dan mencegah beberapa masalah yang biasa wanita hadapi dan mempunyai pelbagai khasiat seperti ;

Merawat masalah keputihan dan kegatalan pada vagina
mencantikkan dan menaikkan seri muka
Menegang dan mencantikkan payudara
Menyihatkan rahim
Membantu mengetat dan menganjalkan vagina
Menstabilkan hormon wanita
Membantu menghilangkan bau badan dan kegatalan pada badan
Membantu menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan
dan banyakkk lagi !


Selain menggunakan ekstrak bunga ros, Harum Malam ni juga mengandungi Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna.100% ramuan asli dan LULUS KKM ! so tak perlu risau =)

Harum Malam ni bukan hanya untuk wanita yang dah berkahwin ye, ianya juga sesuai untuk anak dara, wanita berpantang malah wanita yang sedang menyusu pun boleh mengambilnya TAPI, wanita MENGANDUNG dilarang untuk mengambil harum malam ni. Nak cuba jugak tunggu lepas bersalin okeh=).
Cara pengambilan hanya 1 sudu pagi dan 1 sudu malam . Satu yang penting, waktu nak minum tu, SILA GUNA SUDU PLASTIK ye, sebab harum malam ni juga mengandungi madu, so kalau guna sudu besi, nanti khasiat madu tu hilang :) . Cara penyimpanan pulak, boleh disimpan dalam peti ais.

So, lepas ni tak perlu dah nak pakai deodorant, consume je dengan Harum Malam ni, badan wangi dengan semulajadinya .gituu.hikhik Tujuan asal nak wangikan badan je, tapi bila tengok khasitnya yang lain-lain tu, haa, berganda kelebihan yang akan kita rasai .

Korang kalau nak wangi jugak, boleh beli terus dengan hubungi :
010-4042769 
atau kalau nak tahu maklumat lanjut / baca testimoni dari mereka yang dah mencuba boleh ke facebook :
Khasiat Bonda


You Might Also Like

1 AdamHawa Ohsem

Hidup ini indah, hargai setiap detik keindahan
yang kita kecapi sebagai pengubat untuk
setiap duka yang hadir =)

❤Love to be loved❤

Popular Posts

My Blog List